SON meeting 2008
SON meeting 2008
Hallo mensen!
De meeting van 2007 word een succes, weet ik zeker. Ik wil volgend jaar de meeting wel organiseren in de Achterhoek, regio Doetinchem. Doetinchem ligt ongeveer 30 km. van Arnhem, ongeveer 180 Km. van Maastricht, ongeveer 130 km. van amsterdam. Laat maar ff weten hoe jullie er over denken.
Groeten,
Dennis883
De meeting van 2007 word een succes, weet ik zeker. Ik wil volgend jaar de meeting wel organiseren in de Achterhoek, regio Doetinchem. Doetinchem ligt ongeveer 30 km. van Arnhem, ongeveer 180 Km. van Maastricht, ongeveer 130 km. van amsterdam. Laat maar ff weten hoe jullie er over denken.
Groeten,
Dennis883
SUPPORT YOUR LOCAL MC.
-
- @-
2008
Sjiek!!!! :lol:
Als er maar ook en pensionmogelijkheid oid is!
Enne; het is nu nog een meeting, teveel ook niet verwachten hè!
De 1e keer mag het van mij een uitprobeersel zijn. Even kijken wat de leden zoal willen, gezichten & motoren zien en echte stemmen & motoren horen. Daarna meer een treffen-achtig iets.
Als er maar ook en pensionmogelijkheid oid is!
Enne; het is nu nog een meeting, teveel ook niet verwachten hè!
De 1e keer mag het van mij een uitprobeersel zijn. Even kijken wat de leden zoal willen, gezichten & motoren zien en echte stemmen & motoren horen. Daarna meer een treffen-achtig iets.
Komt goed Charles!
Ik heb goede contacten met de scouting. Kan voor weinig het plaatselijke scouting gebouw krijgen tegen die tijd. zit een groot weiland bij voor de tenten, kampvuurkuil, etc.,etc.
Commercieel pension op 500 meter afstand. En scouting gebouw ligt vlak bij de afrit van de A18.
Ik heb goede contacten met de scouting. Kan voor weinig het plaatselijke scouting gebouw krijgen tegen die tijd. zit een groot weiland bij voor de tenten, kampvuurkuil, etc.,etc.
Commercieel pension op 500 meter afstand. En scouting gebouw ligt vlak bij de afrit van de A18.
SUPPORT YOUR LOCAL MC.
-
- @-
07
Ja, goede meeting....
ff Onzeker; de camping maakt eet-menu's op bestelling. Dus ik moet nog van alles aanvragen per post. Ben benieuwd de komende week, dan ga ik weer bellen en schrijven.
ff Onzeker; de camping maakt eet-menu's op bestelling. Dus ik moet nog van alles aanvragen per post. Ben benieuwd de komende week, dan ga ik weer bellen en schrijven.
-
- @-
07 en 08
Briefjes geschreven naar camping en stopplats; ben benieuwd!
Hey Dennis, is dat pannekoekenschip mischien iets als stopplaats voor de 08 meeting? Of ligt 't te ver weg; voor mij is de achterhoek nog een onontdekt gebied :roll: .
Hey Dennis, is dat pannekoekenschip mischien iets als stopplaats voor de 08 meeting? Of ligt 't te ver weg; voor mij is de achterhoek nog een onontdekt gebied :roll: .
-
- 200-349
-
- 350-499
Tja, zo worden tradities dus geboren !!
Klinkt super een 2008 meeting. Ben reuze benieuwd of het - nog te realiseren - succes van 2007 geëvenaard kan worden....
En zo'n kampvuur dat is natuurlijk wel een erg stoere activiteit. Regel een gitaar en ik zorg dat al het ongedierte binnen een straal van 10 km wegblijft ('t schijnt dat ook muggen gevoel hebben...). Om iedereen snel in slaap te laten vallen, kan ik natuurlijk ook voorlezen uit eigen werk (zie vette voorvork) in de rubriek technische vraagbaak ....
Klinkt super een 2008 meeting. Ben reuze benieuwd of het - nog te realiseren - succes van 2007 geëvenaard kan worden....
En zo'n kampvuur dat is natuurlijk wel een erg stoere activiteit. Regel een gitaar en ik zorg dat al het ongedierte binnen een straal van 10 km wegblijft ('t schijnt dat ook muggen gevoel hebben...). Om iedereen snel in slaap te laten vallen, kan ik natuurlijk ook voorlezen uit eigen werk (zie vette voorvork) in de rubriek technische vraagbaak ....
Vaak gehoord: I thought you were bigger.....
-
- 350-499
Ik kan zooo ontzettend genieten van de natuur.
's ochtends vroeg op met je voeten in de kleffe - dauw natte - grond.
Dan rillend wachten totdat je een of ander wild beest ziet.
Je schiet vervolgens dat klere beest neer. Roostert 'm op de BBQ en dan genieten van die natuur....
's ochtends vroeg op met je voeten in de kleffe - dauw natte - grond.
Dan rillend wachten totdat je een of ander wild beest ziet.
Je schiet vervolgens dat klere beest neer. Roostert 'm op de BBQ en dan genieten van die natuur....
Vaak gehoord: I thought you were bigger.....
-
- 1500-1749
easyrider schreef:he dennis,
gaaaaaaaaaaf zeg ja natuurlijk is dat een goed idee.en de eerste meeting kan niet meer kapot dat wordt gewoon een succes
oke garoeten uit het douce france Herman
FOUT!!!! DAT IS REEDS EEN GROOT SUCCES GEWORDEN!!!!
Hee Herman als jij zorgt voor een Amsterdammertje waar ik mijn mountain bike tegen aan kan pleuren en niet je poef vergeet ben ik bereid om erheen te fietsen hahhahahahahahah :D :D :) :lol: 8) 8)
-
- 600-699
Heren en Dames,
Graag weer jullie mening over dit idee.
Zoals jullie waarschijnlijk weten is er elk jaar in Arnhem een Harley Dag. Deze is altijd de 2e zondag na Hemelvaartsdag. Het lijkt mij een goed idee om de S.O.N. meeting 2008 op de zaterdag er voor te organiseren, zodat we een en ander kunnen combineren.
Het voorlopig voorstel is dan ook als volgt: Zaterdags aankomst op het Scouting gebouw in Doetinchem met koffie. Eventueel opbouwen v/d tenten. Voor de niet kampeerders is er een pension op 450 meter afstand. Daarna een Ride Out naar http://www.hddowntown.nl Later op de avond pannenkoeken eten bij het Pannenkoekenschip, onze sponsor. Daarna terug naar het scouting gebouw, waar een gezellig samenzijn volgt met de nodige drank(jes), kampvuur en muziek.
De volgende dag uiteraard ontbijt. Na het ontbijt aftocht naar de Harley Dag in Arnhem. Tijdens/na de Harley Dag eventueel nog ergens een hapje doen, en dan allen moe, maar voldaan naar huis.
Laat even horen hoe jullie hierover denken, datums volgen nog.
m.v.g.,
Dennis883
Graag weer jullie mening over dit idee.
Zoals jullie waarschijnlijk weten is er elk jaar in Arnhem een Harley Dag. Deze is altijd de 2e zondag na Hemelvaartsdag. Het lijkt mij een goed idee om de S.O.N. meeting 2008 op de zaterdag er voor te organiseren, zodat we een en ander kunnen combineren.
Het voorlopig voorstel is dan ook als volgt: Zaterdags aankomst op het Scouting gebouw in Doetinchem met koffie. Eventueel opbouwen v/d tenten. Voor de niet kampeerders is er een pension op 450 meter afstand. Daarna een Ride Out naar http://www.hddowntown.nl Later op de avond pannenkoeken eten bij het Pannenkoekenschip, onze sponsor. Daarna terug naar het scouting gebouw, waar een gezellig samenzijn volgt met de nodige drank(jes), kampvuur en muziek.
De volgende dag uiteraard ontbijt. Na het ontbijt aftocht naar de Harley Dag in Arnhem. Tijdens/na de Harley Dag eventueel nog ergens een hapje doen, en dan allen moe, maar voldaan naar huis.
Laat even horen hoe jullie hierover denken, datums volgen nog.
m.v.g.,
Dennis883
SUPPORT YOUR LOCAL MC.
-
- @-
yep
Ziet er in 1e instantie goed én anders uit; dus ik zie het positief!
-Eh, wat is de datum?
-Doet HDdowntown iets speciaals (sponsoring)?
-Als je de data weet; wat zegt het pannekoekenschip?
-Je kunt gebruik maken van de "denktank" of een nieuwe gebruikersgroep.
-tombola, verloting oid?
Ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen, suk6!!!
-Eh, wat is de datum?
-Doet HDdowntown iets speciaals (sponsoring)?
-Als je de data weet; wat zegt het pannekoekenschip?
-Je kunt gebruik maken van de "denktank" of een nieuwe gebruikersgroep.
-tombola, verloting oid?
Ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen, suk6!!!
Laatst gewijzigd door charlesb52 op 12 jun 2007, 20:51, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- 350-499
-
- 600-699
-
- 100-199
Son Meeting 2008
Hallo Dennis,ziet er goed uit SON Meeting 2008
vooral dat Heavy metal bendje erbij ...Hahahahahahhahaaaa
bezoekje bij harleydag Arnhem ,is helemaal te gek
nog veel succes toegewenst met de Organisatie verder
groetjes ,tot bericht ,,,,Hans Harley Mania Rotterdam
vooral dat Heavy metal bendje erbij ...Hahahahahahhahaaaa
bezoekje bij harleydag Arnhem ,is helemaal te gek
nog veel succes toegewenst met de Organisatie verder
groetjes ,tot bericht ,,,,Hans Harley Mania Rotterdam
HD Weirdo/HarleyMania Rotterdam
Wat mot je met de waaie Wirreld
As je Klompen te kloin Benne ?
Wat mot je met de waaie Wirreld
As je Klompen te kloin Benne ?
Omdat het zo leuk was op de Superrally dit jaar, hebben ik en een maat van me - met veel bravour - afgesproken volgend jaar naar Denemarken te rijden.
Moet nog zien of we tegen die tijd nog steeds zo enthousiast zijn, maar dat zou betekenen dat ik de SON meeting ga missen. :cry:
Moet nog zien of we tegen die tijd nog steeds zo enthousiast zijn, maar dat zou betekenen dat ik de SON meeting ga missen. :cry:
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg
-
- @-
2008
Zat nog te denken aan:
-zijn er alternatieve weekenden ( het geplande weekend komt mij trouwens heel goed uit!!)?
-douches en wc's, hoe is dat het beste te regelen?
-Vanwege het budget ben ik al aan het "communiceren"met de sposors en al prijsjes aan het verzamelen ( heb er al/pas 2....)
-zijn er alternatieve weekenden ( het geplande weekend komt mij trouwens heel goed uit!!)?
-douches en wc's, hoe is dat het beste te regelen?
-Vanwege het budget ben ik al aan het "communiceren"met de sposors en al prijsjes aan het verzamelen ( heb er al/pas 2....)