bikerbelg schreef:
Dit is trouwens ook nog een sportster sport xl 1200S met dubbele bougies per cilinder en hetere nokkenassen.
Ik heb zelf zo'n bike gehad en dat rijd als de brandweer. screaming eagle ontsteking unit er op tot 7500 toeren en je hebt een regelrechte jap killer.
donder je bent de eerste die het ziet
maaruh.. kenteken perikelen, rdw...????
zo werkt dat niet in chopper land.
nummer overslaan van de sporty en kentekenplaat op de chop frotten en rijden maar! zo doen we dat in chopland
(jajajajajajaja... dat mag niet... maar waarom denk je dat HD kentekens zonder fiets of wat dan ook zo duur zijn, een honda kenteken kost je een kratje bier en vrijwaring, een HD kenteken alles tussen de 1000 en 2500 euro, eigenbouw kentekens zijn nog een stuk duurder..)
het voordeel van een L&L is dat je alles van je sporty frame af kunt trekken, het frame donder je weg samen met de olietank en de rest past zonder problemen op een attack kit.
voorvork, wielen, stuur, blok (duh), remmen, tank en ga zo maar door prop je op je nieuwe frame, draadjes trekken, benzine erin en gassen maar!
(nee heb geen aandelen L&L ofzo...)