gerritxl schreef:
precies wat ik wil!
ik heb vroeger eens een 883 omgebouwd naar puntjes, om van die klote electronica af te komen, maar ik wist niet of dat nog steeds kan.
klopt het dat een in rubber gemonteerde sportster zwaarder is als een niet in rubber gemonteerde?
vanaf welk bouwjaar kwam de injectie en rubber gemonteerde?
2004-2005 voor rubbermount en in 2006 kwam de inectie.
maar op een rubbermount KAN GEEN PUNTEN ONSTEKING...
het blok is zodaning anders dat de "nosecone" gewoon voor de sier is.
dus je kan beter een sportster tot 2005 zoeken. geen injectie en de mogenlijkheid om er een punten ontsteking op zetten.
fieji schreef:
Ik zat net even te neuzen op internet en vond dit wie weet heb je er iets aan
HomeAll ProductsContactsPrice ListDealer ApplicationOrder a CatalogSearch
Harley-Davidson Sportster Carburetor Conversion Kit
How To Cure Your Fuel Injection Headaches!
Pingel Enterprise now offers a Fuel Injection to Carburetor Conversion Fitting Kit which converts Harley-Davidson Sportster models equipped with fuel injection systems to a carburetor system. Once installed, any Pingel ¼’ NPT valve can be used.
The introduction of larger bore engines has surpassed stock fuel injection's ability to deliver adequate fuel. This kit replaces the factory tank fittings allowing the use of a high quality/high flow Pingel Fuel Valve to feed the carburetor of your choice. The motorcyclist is no longer saddled with only one fuel delivery option.
Machined from billet stainless steel.
Part # Description
62079 Harley-Davidson Sportster Carburetor Conversion Kit 2007-2012
Check Out
dat is alleen om een benzine kraan op je tank met injectie pomp te kunnen zetten..