883 of 1200?

Optimalisering en tuning van de motor.
Gesloten
Bericht
Auteur
tjolkman
Member&Sponsor
Member&Sponsor
Berichten: 5974
Lid geworden op: 14 mar 2009, 10:31

883 of 1200?

#1 Bericht door tjolkman » 23 apr 2015, 19:47

Zijn er uiterlijke verschillen tussen een 883 en 1200?
Onderblok is 883 maar het verhaal gaat dat het blok is omgebouwd na 1200.
Ik weet wel dat je er twee flesjes bier in de cylinder kan leeg gooien als het een 1200 is.

kruis
Member&Sponsor
Member&Sponsor
Berichten: 3039
Lid geworden op: 01 sep 2011, 06:17

Re: 883 of 1200?

#2 Bericht door kruis » 24 apr 2015, 05:29

nee, geen uiterlijk verschil.

meestal als ie omgebouwd is zitten er aftermarket cylinders op, maar het kunnen ook originele zijn.
als er geen hd logo op de voet van de cylinders staan is hij meestal omgebouwd.

weer zo'n antwoord waar je geen K aan hebt.... q6

Felix
2500++
2500++
Berichten: 6716
Lid geworden op: 30 okt 2009, 23:58

Re: 883 of 1200?

#3 Bericht door Felix » 24 apr 2015, 06:49

wel zonde om r 2 fle sjes HJ in te gooien x26
" R2 "
Life's a Bitch... Thank God There's Sportsters!

charlesb52
@-
@-
Berichten: 9162
Lid geworden op: 08 jan 2005, 12:37

Re: 883 of 1200?

#4 Bericht door charlesb52 » 24 apr 2015, 09:34

Op de cilindervoet stond op mijn 883 ook dat getal!

timbangan54
100-199
100-199
Berichten: 125
Lid geworden op: 16 mei 2011, 20:21

Re: 883 of 1200?

#5 Bericht door timbangan54 » 26 apr 2015, 14:59

het enige uiterlijke verschil zit 'm dus volgens mij in het bloknummer Tjolk.

x51 .... x26
een Sportster is zo gek nog niet......(zei de gek)
en ja.........mijn naam is gewoon Charles (niet te verwarren met.....)

Gesloten

Terug naar “TECHNIEK > Tuning”