welkom!
het belangrijkste heb je al gedaan, tandwiel/poulie..
oliepomp is niet echt een must have voor het stunten trouwens. het is al een dry sump systeem dus je krijgt geen problemen met droogpompende pomp.
iets betere retour opbrengst is wel fijn, maar als je een nieuwer model hebt trekt hij het carter wel droog..(genoeg)
als je veel op je achterwiel gaat rijden is het misschien slim om de helft van de primaire olie eruit te laten lopen.
anders komt je hele versnellingsbak vol met olie (van boven tot onder) te zitten en slijten je schakelwalsen snel. je koppeling zou het ook waarderen. (het is eigenlijk een droge koppeling, die van natte voeten houd maar niet van zwemmen)
olie tot net onder de vulpijp gooien en de aanvoer zit ook altijd in het natte (tenzij je hem op z'n kop legt..
)
spaakwielen? gewoon van een (dikke) HD kunnen de krachten wel aan. alleen de voorvork zou ik wel vervangen voor een 41 mm met progresieve veren (WP ofzo) erin en dikkere olie.
kroonplaten zijn ook wel slim om te vervangen, ze zijn gegoten en kunnen breken als je te vaak te hard land en bij stoppies..
een stuurdempertje erop...
paar crashpads om de boel netjes te houden
en waar blijven de foto's en filmpjes
ow ja.. heb wel een standaard vork voor je te ruil tegen de springer