Is er geen optie om juist de onderkant van het scherm in te korten en het geheel te laten zakken (fotootje)?
Ooit heb ik hier wat over geweten maar ik ben het kwijt. Wat ik nog weet is dat als je het machinaal zou doen dat je het niet te heet moet laten worden want dan smelt het 'plastic'. misschien eerst met tape een lijn maken.
Maak hem echter niet TE laag. Als je op de motor zit moet je het idee hebben dat je er net overheen kijken kan als je normaal zit.
Ik had een keer een wel afstelbare ruit, en zelf dan ben je bezig met testritten maken= centimeter naar voren of juist kantelen of centimeter lager of juist hoger... dit in verband dat iedereen anders is en zit en waar draait dit om --->windturbulentie..dat gebulder kan je met een
afstelbare toer-ruit zodanig afstellen dat je weinig hinder hebt van windklappen achter de ruit.
Een (te) lage ruit zorgt alleen dat je bovenlichaam uit de wind zit. Maar is deze net ter hoogte van je keel dan schud je helm flink heen en weer. Is hij ter hoogte van je schouders dan haalt hij dus de wind van je bovenlichaam maar niet van je helm.
Een goed afgestelde toerruit geeft je redelijke windbescherming en dan voel je af en toe lichte vlagen om je helm. Een slecht afgestelde toerruit laat je helm bibberen met windklappen en geeft je letterlijk hoofdpijn.
Links voor ideejen:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/12303817De ene zegt de decoupeermachine maakt het stuk en de ander zegt kamertemperatuur en de ander zegt Dremel maar niet te heet laten worden..de ander zegt weer geen dremel..
Ja hee dank je wel heh, een onderwerp van 3 JAAR OUD