Zonder element.
Binnenkort gaat de rest van het overtollig spul ook de deur uit. Wordt vervolgd.

Ik hoor het wel
chief schreef:is die velg 19 inch?
tjolkman schreef:chief schreef:is die velg 19 inch?
Yep, een 19'' alu velg.
chief schreef:tjolkman schreef:chief schreef:is die velg 19 inch?
Yep, een 19'' alu velg.
ow... ik zoek een 16 of 17"...
tjolkman schreef:chief schreef:tjolkman schreef:chief schreef:is die velg 19 inch?
Yep, een 19'' alu velg.
ow... ik zoek een 16 of 17"...
Die heb ik geloof ik niet. Zet er lekker een 19'' op. Ben ik dat ding ook kwijt.
Lucky 13 schreef:@Tjolkman, wat vraag je voor de velg?
tjolkman schreef:Lucky 13 schreef:@Tjolkman, wat vraag je voor de velg?
2 Kratjes Hertog-Jan, of wat een gek er voor geeft.
Lucky 13 schreef:tjolkman schreef:Lucky 13 schreef:@Tjolkman, wat vraag je voor de velg?
2 Kratjes Hertog-Jan, of wat een gek er voor geeft.
Echt, ik ben blij dat je geen Leffe, Jupiler, Stella Artois of Hoegaarden vraagt! Nergens meer te krijgen door die drooglegging in Belgie. Ik ben zelf een groot liefhebber van witbier en ik vind dat iemand, die zo iets goddelijks weet te fabriceren als witbier, een nationale held is en daar ook naar beloond mag worden desnoods uit de Belgische staatskas!![]()
Maar ik vergat nog te vragen of het een spaakvelg is.
Lucky 13 schreef:Spaakvelg, dat is mooi! Aangezien er geen kratjes bier door de gemiddelde brievenbus gaan, ga ik er van uit dat je niet aan verzenden doet.....
tjolkman schreef:Lucky 13 schreef:Spaakvelg, dat is mooi! Aangezien er geen kratjes bier door de gemiddelde brievenbus gaan, ga ik er van uit dat je niet aan verzenden doet.....
Kom maar halen. Ben vanaf woensdag weer twee weken vrij, dus ik ben er altijd over dag, weekend en avond behalve donderdagavond. En Alphen is niet zo ver geloof ik.
Ik hoor het wel.![]()
![]()
Lucky 13 schreef:tjolkman schreef:Lucky 13 schreef:Spaakvelg, dat is mooi! Aangezien er geen kratjes bier door de gemiddelde brievenbus gaan, ga ik er van uit dat je niet aan verzenden doet.....
Kom maar halen. Ben vanaf woensdag weer twee weken vrij, dus ik ben er altijd over dag, weekend en avond behalve donderdagavond. En Alphen is niet zo ver geloof ik.
Ik hoor het wel.![]()
![]()
Is goed...al heb ik geen idee waar ""thuis" ligt
chief schreef:richt prijsje?
silverfang schreef:Heb je nog een midcontrole over, of in iedergeval alleen de steps?
jorgster schreef:Hoi Tjokman,
Wat zijn de afmetingen van die flatfender, en van het Solozadel.
En wat vraag je voor het zadel.
Groeten Jorgster.
G-jo schreef:staat die te koop op mp? dan heb ik er 2 x opgeboden