SPORTSTER OWNERS NETHERLANDS;Dit forum is gesloten en gaat verder via www.sportsters.nl. Even nieuw registreren aub op het nieuwe forum. https://charlesb52.xsbb.nl/ |
|
Pay-pal en kopersbescherming? https://charlesb52.xsbb.nl/viewtopic.php?f=4&t=818183 |
Pagina 1 van 1 |
Auteur: | tjolkman [ 07 apr 2011, 22:38 ] |
Berichtonderwerp: | Pay-pal en kopersbescherming? |
Eind December 2010 heb ik een tripple-tree setje besteld bij http://www.vulcanworks.net/catalog/35mm-Stock-Spacing-Billet-Triple-Tree-Set-p-260.html. Betaald via pay-pal en na enkele dagen kreeg ik van Pay-pal het bericht dat het pakket was verstuurd, samen met het trackingsnummer, via USPS. Mooi, een maandje wachten en daar is de postbode. Not!!!!! Even het trackingsnummer gecontroleerd. Nummer onbekend! Pay-pal gemaild. Nou meneer, pakketjes uit de USA zijn wat langer onderweg. Dus even geduld. Eind februari maar eens contact opgenomen met Vulcanworks. Mail terug gehad. Ze zouden er achteraan gaan en desnoods een nieuwe tripple sturen. Deze maand nog niets, geen gehoor meer op mailtjes naar Vulcanworks. Ondertussen Pay-pal ingeschakeld. Meneer u moet contact opnemen met de leverancier. Als die niet reageert kunt u een klacht bij ons indienen. Als er meerdere klachten zijn kunnen we de leverancier een waarschuwing geven. Dus als ik het goed begrijp kan ik nu fluiten naar mn tripple of mn geld. Hoe bedoel je kopersbescherming? Net nog eens geprobeert om een klacht bij Pay-pal neer te leggen. De website is een dool hof. Kom elke keer weer terug bij af. Ook maar weer wat mailtjes naar Vulcanworks de deur uit gedaan. Wie weet, maar ik heb het idee dat ik flink genaaid wordt. Wordt hopelijk vervolgd. |
Auteur: | charlesb52 [ 07 apr 2011, 22:41 ] |
Berichtonderwerp: | Re: Pay-pal en kopersbescherming? |
Ben benieuwd; doe tot nu toe veel met paypal... |
Auteur: | Felix [ 07 apr 2011, 22:47 ] |
Berichtonderwerp: | Re: Pay-pal en kopersbescherming? |
" Dus als ik het goed begrijp kan ik nu fluiten naar mn tripple of mn geld. Hoe bedoel je kopersbescherming?" om te janke dus |
Auteur: | tjolkman [ 07 apr 2011, 23:06 ] |
Berichtonderwerp: | Re: Pay-pal en kopersbescherming? |
Beste A Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met een niet ontvangen produkt. Naar aanleiding van uw e-mail kan ik u aanraden contact op te nemen met de verkoper en contact te behouden tot dat uw produkt ontvangen is. Indien de verkoper geen antwoord geeft kunt u alsnog een geschil openen al word deze dan gesloten dan zal deze wel worden genoteerd als een klacht. Indien deze verkoper meerdere klachten ontvangt zullen wij per e-mail contact met u opnemen. Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten. Met vriendelijke groet, Lance PayPal |
Auteur: | Felix [ 08 apr 2011, 04:09 ] |
Berichtonderwerp: | Re: Pay-pal en kopersbescherming? |
Tja das lekker moeten er eerst nog meerdere klachten van die verkoper komen voordat ze wat gaan doen En wat ze dan gaan doen is ook onduidelijk ,wat wel weer fijn is dat je Lance altijd mag mailen Heb je er iedergeval weer een pen-vriend bij |
Auteur: | scheurneusje [ 08 apr 2011, 05:10 ] |
Berichtonderwerp: | Re: Pay-pal en kopersbescherming? |
tjolkman heb je via paypal met visa betaald??? dan kan je bij visa het mischien wel terug verhalen.....die geeft echt de garantie binnen zoveel dagen verlies of diefstal je geld terug.. heb al 2 maal dit aan de orde gehad en netjes behandeld door visa................topcard |
Auteur: | APPEL [ 08 apr 2011, 07:55 ] |
Berichtonderwerp: | Re: Pay-pal en kopersbescherming? |
Je had nog veel geduld, normaal met USPS zou het ongeveer met een week binnen moeten zijn.. |
Auteur: | dennviss [ 08 apr 2011, 12:50 ] |
Berichtonderwerp: | Re: Pay-pal en kopersbescherming? |
APPEL schreef: Je had nog veel geduld, normaal met USPS zou het ongeveer met een week binnen moeten zijn.. douane hier in nl mag het een maand vasthouden.. ook gehad met een luchtfilter, uitlaten waren der met 1,5 a2 weken |
Auteur: | tjolkman [ 08 apr 2011, 14:30 ] |
Berichtonderwerp: | Re: Pay-pal en kopersbescherming? |
Nieuw mailtje van vandaag. Beste A Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met uw transactie 8FA51542U2788624P. Ik zie dat de kwestie PP-001-239-958-542 voor deze transactie 8FA51542U2788624 nooit in behandeling is genomen, omdat u te laat was met het indienen van deze kwestie. Het is PayPal-beleid om een claim te onderzoeken als deze binnen 45 dagen na betaling wordt ingediend. Helaas hebben wij uw claim na het aflopen van deze termijn ontvangen, op 08/03/2011, en kunnen wij geen onderzoek instellen. Verder behouden wij ons het recht voor om binnen 180 kalenderdagen alsnog een claim te openen als wij meerdere klachten ontvangen met betrekking tot een bepaalde verkoper. In dat geval nemen wij contact met u op via e-mail. Ik raad u aan om contact te onderhouden met de verkoper om samen tot een bevredigende oplossing te komen. Als u de goederen op een veilingsite heeft gekocht, kunt u ook contact opnemen met de afdeling klantenservice van deze veilingsite. Zij bieden mogelijk ook een vorm van koperbescherming. Voor meer informatie wil ik u verwijzen naar onze gebruikersovereenkomst. U vindt deze door te klikken op de link 'Juridische overeenkomsten' onderaan een willekeurige pagina van onze website. Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten. Met vriendelijke groet, Stephanie PayPal |
Auteur: | Felix [ 08 apr 2011, 22:21 ] |
Berichtonderwerp: | Re: Pay-pal en kopersbescherming? |
weer een pen-vriendin d'r bij......-tis gewoon om te |
Auteur: | bdrf [ 10 apr 2011, 07:11 ] |
Berichtonderwerp: | Re: Pay-pal en kopersbescherming? |
Ik kan inderdaad bevestigen dat als je binnen de 45 dagen een klacht doet deze goed behandeld word , Heb ooit ook problemen gehad maar goed behandeld door paypal en direct ook visa of mastercard inschakelen zij eisen het geld ook terug. Indien het via paypal is betaald kunnen zij ( Visa of ???)het natuurlijk niet bij de verkoper gaan terugeisen !!! indien dit via Ebay of zo is kan je ook nog een dispuut openen veel geluk want iets kopen en niet krijgen is echt KL... |
Auteur: | tjolkman [ 10 apr 2011, 11:44 ] |
Berichtonderwerp: | Re: Pay-pal en kopersbescherming? |
Beste A, Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal. Na het lezen van uw e-mail kan ik u aangeven dat een geschil inderdaad binnen 45 dagen na transactiedatum geopend dient te worden. Na 45 dagen kan PayPal helaas niet bemiddelen. Wel adviseren wij u een geschil te openen omdat er dan een melding bij de rekeninggegevens van uw verkoper wordt gemaakt. Verder kunnen wij u enkel adviseren het verder op te nemen met de verkopende partij. Wanneer u een officiele klacht wenst neer te leggen kunt u dit schriftelijk doen naar het volgend adres in Luxemburg: 22-24 Boulevard Royal, 5ème étage, L-2449. Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten. Met vriendelijke groet, Hanneke PayPal Ik kan dus fluiten naar mn centjes. Motorway-engenering reageert ook al niet meer. Dus als je na 30 dagen nog niets hebt ga dan gelijk een geschil openen met Pay-pal en niet eerst nog comminiceren met de verkoper. Er is ondertussen wel een klacht ingediend maar ik denk niet dat ik daar mee geholpen ben. |
Auteur: | tjolkman [ 09 jul 2011, 22:19 ] |
Berichtonderwerp: | Re: Pay-pal en kopersbescherming? |
08-07-2011. Er komt een pakketje binnen. Let op de verzenddatum rechts onder. |
Auteur: | Felix [ 09 jul 2011, 22:35 ] |
Berichtonderwerp: | Re: Pay-pal en kopersbescherming? |
das mooi .......... die nieuwe USPS hebben wel heel snelle vervoersmiddelen |
Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn UTC |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |