Afgelopen weekend mijn standaard schokbrekers vervangen voor Progressive 412 11,5" shocks. Motor ligt hierdoor een 6CM lager dan de standaard (voor de Iron veel te hoge) schokbrekers. Heb er een aantal foto's voor gemaakt voor het nageslacht.
Ik ben begonnen met verwijderen van het kenteken dat normaliter onderaan het spatbord zit. Dit stelde niet veel voor, schroefje bovenop het spatbord los en aan de onderkant van het spatbord loswippen. Lampje van de houder losgescroefd, deze komt straks op mijn sidemount. Deze komt in een volgend project terug...
Zoals je ziet staat ie standaard veeel te hoog op zijn poten
Krik eronder, met wat plankjes en blokjes achterwiel op de juiste hoogte zetten, oude schokbrekers eraf, nieuwe erop.
Pikzwarte Progressive's eronder, motor ligt een stuk lager, veel mooier naar mijn idee...
Vanwege het slechte weer maar een heel klein blokje om gereden. Shocks zijn duidelijker stugger, logisch ook vanwege de kortere veerweg. De handling zou wel stukken beter moeten zijn.
Zoals ik al aangaf is het volgende projectje de sidemount. Deze ga ik samen met een maat van me in elkaar lassen spuiten en lichtje op bevestigen. Ook deze zal ik middels een paar foto's posten zodra het zover is :).