Sir Crash-a-lot schreef:
welke zou ik dan moeten gebruiken? Merk ? type?
Heeft er iets van Belray erin gezwierd ,dat weet ik nog
Een ander probleem is dat ie van dat wheelien aan de verbindig cylinder/uitlaat na een tijd begint te roken wat me dunkt ook niet echt normaal is
sjah.. belray heeft zowel synteet als minerale..
maar..ik heb eigenlijk nog niet erg vak VERSNELLINGSBAKOLIE gezien van bel ray..
je moet VERSNELLINGSBAKOLIE hebben 90W50.. nogmaals...VERSNELLINGSBAKOLIE.
zit er dik in dat er gewone 40W50 in is gemieterd.de huidige twincams met hydrolishe koppeling hebben daar geen problemen mee vanwege de veel grotere veerdruk..evo's en sportsters daarentegen..
uitlaat..achter denk ik?
olie rook?
ik heb nog nooit langdurig op mijn achterwiel gereden dus kan niet zeggen of het wel of niet iets ernstigs is.
er zit wel iets van logica in..
de olie word naar de kop omhoog gepompt. bij de kleppen is een mooi grote ruimte waar de olie rustig doorheen loopt om vervolgens door de cilinderwand weer naar beneden te lopen. de opening hiervoor zit net naast de zuiger als het ware.
dus de kop loopt vol met olie omdat op het achterwiel rijdend de opening niet ter hoogte van de het onstane oliebad zit.
de kop vult zig dus met olie totdat het weer ter hoogte komt van de retour.
waarschijnlijk is je klepdeksel pakking een beetje lek en door de verhoogde hoeveelheid olie en waarschijn toegenomen druk komt het ergens er een beetje uit.
de zwaartekracht doet netjes xijn werk en de olie loopt langs de kop naar beneden en komt de uitlaat tegen..
heet..branderdebarnd..rookerderook..
denk ik..
een blikje werpen zegt natuurlijk meer dan woorden..
dusuh..foto'tje..?