Eind December 2010 heb ik een tripple-tree setje besteld bij
http://www.vulcanworks.net/catalog/35mm-Stock-Spacing-Billet-Triple-Tree-Set-p-260.html.
Betaald via pay-pal en na enkele dagen kreeg ik van Pay-pal het bericht dat het pakket was verstuurd, samen met het trackingsnummer, via USPS.
Mooi, een maandje wachten en daar is de postbode. Not!!!!!
Even het trackingsnummer gecontroleerd. Nummer onbekend!
Pay-pal gemaild. Nou meneer, pakketjes uit de USA zijn wat langer onderweg. Dus even geduld.
Eind februari maar eens contact opgenomen met Vulcanworks. Mail terug gehad. Ze zouden er achteraan gaan en desnoods een nieuwe tripple sturen.
Deze maand nog niets, geen gehoor meer op mailtjes naar Vulcanworks. Ondertussen Pay-pal ingeschakeld. Meneer u moet contact opnemen met de leverancier. Als die niet reageert kunt u een klacht bij ons indienen. Als er meerdere klachten zijn kunnen we de leverancier een waarschuwing geven.
Dus als ik het goed begrijp kan ik nu fluiten naar mn tripple of mn geld. Hoe bedoel je kopersbescherming?
Net nog eens geprobeert om een klacht bij Pay-pal neer te leggen. De website is een dool hof. Kom elke keer weer terug bij af.
Ook maar weer wat mailtjes naar Vulcanworks de deur uit gedaan. Wie weet, maar ik heb het idee dat ik flink genaaid wordt.
Wordt hopelijk vervolgd.